Externe communicatie

Als u wilt communiceren met uw doelgroep, begin dan niet direct over de geweldig eigenschappen van uw product of dienst.

Verdiep u eerst in uw doelgroep. Wie zijn het precies? En welk probleem gaat u voor hen oplossen? Hoe gaat u hun leven makkelijker maken? Welke behoefte gaat u voor hen vervullen? Maak een klik op emotioneel vlak! Wat is uw ESP? Uw Emotional Selling Proposition?

Dan pas geeft u aan welke oplossing u biedt en wat u daarbij onderscheidt van uw concurrenten. Uw USP’s, uw Unique Selling Proposition!

Uw doelgroep heeft nu tweemaal ‘Ja!’ geantwoord op de vraag “Wilt u dit?” Time for the kill: uw unieke producteigenschappen, uw uiterst scherpe prijs, uw supersnelle levering… Uw UBR, uw Unique Buying Reasons!

Pas dit model toe op uw website, brochure, beursstand, nieuwsbrief, promofilms, direct mail, bill boards, social media… en u heeft contact!

The Townhouse verzorgt ondermeer externe communicatie voor: